BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 7, 2010

kereta..


sejak2 ni, saya mcm tertarik dgn kereta..haha
dulu, xkesah pon nama kereta tu..
sekarang ni, sikit2 tanya kakak tiri saya a.k.a dena.." eh, tu keta ape" cantiklaa

kereta kesukaan setakat ni, dah ada..ouh, tp rahsia!
haha.. aritu saya fail test jalan raya with jpj yg garang, wakaka..
tp xpe..boleh cuba lg..

lepas dpt lesen, baru leh beli kereta, kan?
tp cmne nk beli kereta? erm, mungkin kene tunggu matang dulu, hik3..
yelaa..sebab bnyk prosedur..xpe, saya tanya2 laa org yg matang nnti as a guidance
dah start fikir masa depan..aim macam2...tp yg penting, kene finish study dulu..

td, ada org yg baru beli kereta, suruh saya pilih nombor lawa2 utk plat kereta dia..
ooohh... sy xpernah kot pilih2 nombor ni... memang kene pilih ke?
kenapa perlu nombor yg lawa? xfaham..zzz
mungkin kereta dah lawa, so nombor mesti laa lawa...
tp xyah laa beli nombor plat yg mahal sgt k..

no apa yg sy pilih?
haha...tak tau..sbb tu bukan kereta saya, tu kan kereta dia...
kalo sy yg letak nombor, mcm pelik je..

tp bg saya, asalkan kereta tu bagus, sudeyh..
no plat tu hiasan je..hehe
tp xpe, sy tetap bg sokongan kt dia..
tgk je laa dia pilih nombor ape..


*saya mcm dah matang sikit tak? haha, guling2






0 comments: