BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 22, 2010

tetiba saya rajin menulis!



salam..
ouh, lama nya tak menulis di sini.. agak busy sebulan yang lepas..
many things happened.. got many experience, many new friends, and life are getting better.
alhamdulillah..
now, back to normal.. holiday kt rumah utk 3 minggu b4 balik U..

ouh, saya takkan tulis apa aktiviti saya di rumah setiap hari kerana ia adalah sgt privasi..
wakaka, bajet artis!

saje nk update sekejap..

saya rasa saya nak letak info pengetahuan am laa dlm belog ni..
haha, boleh tambahkan ilmu kan?
ok, so now here it is!

TAHUKAH ANDA?
  1. Tahukan anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku. ( ekeke, nak try laa tuh!)
  2. Jika anda kentut secara konsisten selama 6 tahun 9 bulan, anda akan menghasilkan gas yang cukup untuk menciptakan tenaga yang diperlukan dalam membuat bom atom. (fuuh, kumpul laa gas kentut anda jika mahu buat bom, haha)
  3. Labah-labah mempunyai hidung dikaki yang boleh mengesan bau yang berkemungkinan mangsa, pemangsa atau pasangannya.
  4. Ayam jantan tidak boleh berkokok jika ia tidak memanjangkan tengkuk sepenuhnya.

dah, itu je utk sesi ini.. laen kali, insyaallah akan letak lg.. hee, peace!

p/s : saya perlu lebih rajen di rumah.. dan memasak dgn lebih kerap..ahaaiii~ mak da tanya2 "sudah ada calon belum?" ahaks, belum lg laa mak, tggu habes belajar dulu.. kalo ada jodoh, x kemana..walau pn perlu merentasi lautan.. ececeh!






1 comments:

Anonymous said...

"wlaupun terpakse merentasi lautan"...jeng3x........