BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 19, 2010

20102010

20102010..
nice date...dulu2 ada impian nak kahwen time 20102010...impian tu timbul time 20102004...ouh, dah 6 tahun berlalu..

so, termakbul ke impian? haha, mestilah tak.. maseh di sini mengerah keringat utk mendapatkan segulung ijazah...

dulu2, senang je cakap tanpa fikir panjang..nak kawen laa, nak anak berapa laa, nak anak nama siapa laa, nak kawen tema warna apa laa.....haha, tak matang betul bila fikir balik... yup, we only can planning..planning without thinking is wasting ok~

so, sekarang dah takda apa2
tak punya sapa2
hanya tinggal kenangan semata-mata..
tapi masih redha dengan ketentuan-Nya
kerana saya tahu DIA tahu apa yang terbaik untuk saya..
Ya, saya masih ada yang maha ESA..

dan saya syukur,
sebab saya tidak lg bersama kenangan yang lama..
walau masih ada sisa-sisa
tidak mengapa..
pengajaran mematangkan saya
agar tidak mudah percaya
dengan manusia
yang tidak tahu menghargai kita~

mungkin,
dulu saya alpa,
tapi sekarang saya amat waspada
sebab saya sayang diri saya
dan keluarga..

kini,
banyak yang harus saya kejar,
banyak yang harus saya belajar,
banyak yang harus saya jaga..
masa depan amat penting untuk saya..


selamat tinggal memori,
genap 3 tahun saya berdikari,
menutup pintu hati,
tidak tahu di mana kunci,
untuk membukanya kembali,
mungkin sekarang dah kena cari,
hihihi
atau pun, tak perlu cari sebab ia mungkin datang sendiri~


0 comments: