BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 30, 2010

soalan cepu cemas!

td belek2 fb, rupa2nya dulu2 ada org tagged bende alah ni..dulu2 mana sempat nk buat..so, skrg ni, oleh sebab free and xleh tido, maka eden buat jugok laa yop!! sekadar suka2...hihi..


1. Bekas kekasih saya adalah :
# org johor

2. Saya sedang mendengar :
# lagu maher zain

3. Mungkin saya patut:
# tido skrg sbb dah pukul 1 pg..tp xleh tido lg

4. Saya suka :
#main teka-teki..haha

5.Sahabat-sahabat baik saya :
# sentiasa ada waktu susah dan senang.. syg korg..

6.Saya tak paham :
# org yg complicated..

7.Saya kehilangan :
# gelang kesayangan saya..tp xpe, da ada gelang baru

8.Ramai yang berkata :
# saya anak sulung..padahal..hehe saya 'ANGOH'(sebut bunyik ganu2 sikit)

9.Makna nama saya :
# cahaya petunjuk

10.Cinta itu adalah:
# anugerah dari Allah untuk kita hargai

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
# errr...study utk exam, mungkin?

12.Saya akan cuba :
# bahagiakan org di sekeliling saya..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
# selam lamanya! hehe. selamanya means sampai syurga

14.Telefon bimbit saya :
# comel..warna hijau

15.Bila saya terjaga dari tidur :
# gelabah tgk jam..ni pg ke tgahari? haha, then kdg2 konfius dgn mimpi

16.Saya paling meluat apabila :
# org degil tak paham bahasa and berlagak pandai

17.Pesta/Parti adalah :
# makan-makan

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
# errr... ikan warna biru metalik tu..xtau nama apa.. oh, kura2 ayu comel juge..(*jaga hati)hehe

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
# i love the time during my high school..learn a lot from it

20.Hari ini :
# saya rasa lega! dan kembali normal

21.Malam ini saya akan :
# rehat puas2 after all the hardworks these past few days

22.Esok pula saya akan :
# kemas bilik, basuh baju, and study laa..

23.Saya betul-betul inginkan :
# percutian di atas gunung pula..sawah padi and pantai da dapat..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
# oh, mata panda!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
# beli dan belah..

26.Makanan Barat atau Jepun :
# masakan melayu boleh?

27.Bilik yang terang atau gelap :
# terang...(ouh, saya tido lampu terbuka) huuu

28.Makanan segera adalah :
# tidak gemar sgt..akan makan bila terpaksa shj

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
# good nyte awak

30.Siapa yang anda nak Tag?
# takde sapa..malas la plak

0 comments: