BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 17, 2011

time's travel so fast~

26 april 2011 : finish viva saya dgn senyuman..alhamdulillah, lega dah setel..

selalunya saya akan celebrate kelegaan ini dgn makanan.. sebab bila makan sedap2, hati gumbira!!

malam tu, pegi mkn dgn my besties- cik yuyu,cik senah, dan cik dena a.k.a kakak tiri..
makan besar malam tu...phew..saya suka! saya suka!


27 april : saya pegi lunch dgn paiz, bestfriend since 1st year kt ukm.. oleh sebab dia bnyk sgt tolong saya, saya belanja laa dia makan kt MARKET IKAN MANHATTAN kat sogo..hehe

sedap! nyummy! suka sotong and ikan tuuu..nak lagi..hehe

malam pula, makan NASI AYAM PENYET AP kat wangsa walk pulak.. pergh, pedas ok... saya bukanlah penggemar ayam penyet tegar..boleh je makan, tp kalo pedas sgt, akak tak tahan dik!..

28 april : saya ada dinner date dgn buddy2 saya..cik ain dan cik feiruz... makan kt ROSDET.. makan besar juge..ala-ala jamuan perpisahan...fuuhh, makan lg... mkn kt rosdet sedap!

29 april : saya keluar dgn cik yuyu dan cik senah ke times square.. kenapa ntah tibe2 nk makan KFC untuk lunch... maka, ke KFC laa kite..makan set lunch dgn egg tart kfc yg nyummy! sekali lagi saya gembira sebab makanan sedap..ehe

30 april : parents saya datang utk ambil barang2...dah packing dah..banyak betul barang.. kasik kosong itu bilik... saya tak ikut parents saya balik johor..hehe, sebab saya pegi PERAK..

kol 4 ptg, berlari2 gi pudu utk ke perak..and the journey begin- to cik senah house..hehe..



p/s: update blog secara cepat sebab kat rumah ni, kene bg chance adik nk main lappy pula..adoilaa.. i write all the dates, because i want to remember all the memory that i had during that time..so, bila nk ingt balik, senang laa.. and yes, i love to eat! semoga berjaya tambah berat badan saya ni..hehe.. tp skrg makan kena jaga, sebab dah ada simptom2 xbagus...isk3

0 comments: