BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 24, 2010

Stress ke saya?

stress? saya rasa saya sedang alami ini.. ye, dan anger management saya macam sudah berubah dan makin berkurang..
AAAAAAA~
menjadi pelajar 3rd year mmg mencabar..semuanya nak disumbatkan kat kepala ni..
hurm, memory kepala saya ni pun semakin slow..
saya perlukan support maybe..and saya tak boleh sorg2 kot.. perlu ada org yg bg semangat and all those magic words..
erm, kalo saya stress sorg2, saya susah nk buat keja..saya asyik nak makan je, saya cepat lapar, saya tido awal ( haha) dan saya tiba-tiba cederakan diri sendiri..
ops, jgn risau, saya masih tau tahap2 cederakan diri ni.. bukan sengaja, kadang2 tak sedar, kadang2 tertumbuk dinding tp tak rasa apa2.. haha, psiko giler.. kdg2 tangan tiba2 berdarah, tapi tak tau kenapa dan bila.
saya hope saya dapat kawal stress saya..ouh, perlu ubah mentaliti..
and sejak kebelakangan ni, saya rasa saya senang untuk marah org.. walaupun pada hakikatnya saya amat sukar utk meluahkan rasa marah tu.. selalunya pendam je
tapi sjak2 ni, saya rasa saya menjadi seorang yg out-spoken, seorg yg banyak cakap dan kadang2 meninggikan suara kpd kawan2 saya.. saya minta maaf untuk itu..
tp lepas saya marah tu, mmg saya sedar sendiri and bercakap dgn diri sendiri
' whats wrong with u, fadhilah? u shouldn't do that to ur friend'
lepas tu, saya minta maaf laa kat kwn saya tu..

Please, i hope i have the strength to move on.. i hope i have the spirit to do all these work.. i wish i can be the normal 'fadhilah' and i want things to be back as before..

saya kena kuat! ouh, saya kurang menangis time stress, maybe saya perlu menangis utk lepaskan semuanya, kan? haha tp takde rasa nk nanges.. rasa nak jerit kuat2 tapi tak boleh~
hurm.. saya perlukan kawan baik saya.. di mana mereka ni ye?
saya perlukan family saya.. bila saya boleh balik rumah ni ye?
saya perlukan ketenangan..





P/S : kadang-kadang, saya tak kuat.. walaupun pada luaran, saya nampak happy dan gagah ( erk?) tapi pada hakikatnya saya masih lemah di dalam.. Ya Allah, permudahkanlah urusan hamba mu ini.. T_T

2 comments:

ayu said...

dila...i'm here...everything for you~ hehe
jom sama2 buat lab report, jgn stress2..hehe

riefhan206 said...

hye dear..wats wrong ni dear..u can call o sms me,dear..evn u cn chat wit me..u hve to b strong..kte kne kuat..n mngis la syg kalo itu dpt melegakan kmu..at least share it to ur fren..luahkan syg..jgn pendam sorg2..dats y u r so stress..u pendam sorg2...ape2 tell me,ok...luv n miss u dear.