BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 18, 2010

You make my day!

ouh, hari ni saya sgt gembira..tahu kenapa? heee
alhamdulillah, semuanya berjalan lancar..
happy sgt hari ni dpt berjumpa patient saya coz dia datang nak ambil spek..
rasa happy and puas after tgk muka patient yang tersenyum apabila memakai spek yang saya prescribe power dia tu.. dia cakap dia suka.
Alhamdulillah
Saya semakin suka field work ni..
can contribute to people who need best vision..
Then, he said to me, " lepas ni, pak cik nak bawak isteri pak cik check mata dgn awak lagi laa"
" Bila awak boleh check mata lagi ye?"
huu, i replied " saya ada klinik 2 minggu lagi pakcik, tp kalau isteri pak cik nak check next week, nnt saya pass kat kawan saya.( boleh main pass2 pule)
pak cik tu berkata " erm, takpelaa, saya tunggu turn awak.. 2 minggu lagi saya datang bawa isteri saya.. awak check mata dia ye nanti"
dalam hati rasa seronok sebab dia trust saya..
ouh, saya tiada pertalian saudara dgn pakcik ni ye, tapi dia mmg baik..
first time jumpa time buat klinikal festival 1 malaysia kat titiwangsa ari tu..
dia sangat peramah, and punctual ( sebab dia bekas tentera) hehe

when people appreciate all your hardwork, it's pay you with a smile..

P/S : saya bukan riak ke ape, just want to share the feeling with you..




0 comments: