BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 14, 2010

comel~

definisi comel pada saya sgt luas..
kadang2 perkataan seseorang tu comel, msj seseorg tu comel, cara jalan org tu comel..
cara gelak org tu comel...cara cakap org tu comel...tak semestinya muka je comel..
ouh, bukan saya, saya tak comel. titik.


situasi 1: 12/4, hari first exam, pukul 6 suku pg, tibe2 dpt msj dari kawan saye:

" dila, dah bangun belum? ari ni dah exam"

ouh, saya tersenyum baca msj ni..time tu saya tgah study lg..last minit prepare punya..hehe comel ouh dia kejut..siap remind lg arini dah exam..
ye, saya tau saya selalu bangun lambat..hee, thanx D kejutkan..
jarang juge laa org kejut time exam, tp kalo kat rumah wajib laa mak saya kejut saya bangun.
hehe.. so, saya rasa org yg berusaha kejut kita bangun tido tu adalah comel..
wawawa, sape setuju? *guling2*


situasi 2 : ayat seorang yg boleh tahan comel

" awak, awak sombong eh dengan kite sekarang.. yela2"
" awak dah makan? kite pegi makan dulu ye"

ok, bila ayat ni dituturkan oleh seorang lelaki, comel kan?kan?kan? *gedik* ouh, saye rasa lelaki yang cakap "awak" dan "kite" tu adalah comel sungguh...sape setuju? zzzzzz -_-"..
ouh, lupa..ayat ni bukan dr sapa2, mana ada bf, aish!! just a friend of mine..



situasi 3: bila call adik saya yg bongsu tu, dia diam membisu, xnak cakap, pastu pass kat mak saya. dia cakap kat mak " salleh malu nk cakap, mak je laa cakap"..haha, oi, pehal nk malu cakap ngan angah kamu ni.. dah pandai eh malu2 ngan perempuan..haha, comel kan adik saya ni? xlama lg besday dia...18/4 ni.. bila tanya dia nak hadiah ape, dia bisik2 kat mak suruh cakap..dia malu nak ckp direct kt saya..haha, memang comel adik saya ni..tahu dia nak ape? kereta control dan kerata hot wheel beserta litar lumbanya..fuuh, mana nak beli ni oi? zzzzzzzzzz


ni adik saya..salleh nama dia..pemalu mcm kakak dia..wawawa..ouh, dia ada facebook, add laa diahee, dia xde kening juge, mcm kakak dia...kening nipis...genetik sama, memanglaa! haahaa



p/s: rindu family saya.. ayah saya sedang demam sekarang..risau..semoga ayah cepat sembuh T_T

7 comments:

dianayusop said...

cis..perli ak kah..isk3x

fadhilahamid said...

mana ada perli...kan aku tulis comel...isk3..serius comel msj tuh.. mungkin ko tak rasa...haha..thanx laa eh!

Anonymous said...

awak,nak mkn nasik minang mlm ni awak?=p

fadhilahamid said...

haha..senget..bajet saya tak tahu sape kamu huh? hik3, comelnya guna word 'awak'

idayuzulkifle said...

lagi comey klau lelaki guna word 'orang'...
hehehe..comelnyeee....hik3

fadhilahamid said...

heee..a'ah kn..'orang' pon comel..for me, better guna word 'orang' or 'kite', instead of saya.. kalo guna 'saya', xboleh handle ar..hihi..

husnatajri said...

ok pe saya..hahaha:D