BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 5, 2010

sparkling night!


penyambut tetamu berbaju purple dan bertopi..hak3

salam.
entry kali ni semua nk ckp pasal dinner.. fuuh, alhamdulillah dah habes dinner opto semalam.. lega! ouh,kitorg jd organizer untuk kali ni, and jadi organizer dinner yg besar ni sangat-sangat laa menguji kesabaran..huee, saya boleh bersabar, saya boleh tersenyum time rehearsal, saye boleh control emo saya tp on the real night, wahaha saya bertukar jd serius plak.. sebab masa itu adalah masa bekerja.. jadi, kalo sape2 yg cari pasal time tu, mmg tak dapat dijangka laa apa ekspresi wajah saya yg akan diberikan..sebab dah bertukar lain kan... jadi, saye nak minta maaf ok, if saya ada termarah, terangkat kening,termuncung bibir, terbeliak mata, ter apa lg? tertegur, terjatuh hati (erk?), tertepuk bahu, termengarah org (heh?), terjerit, terkuat suara, dan laen2 'ter' lagi... harap semua faham dan tak ambil hati..eh!jgn ambil hati saya ( tibe2) haha

walau apapun, saya enjoy dinner kali ni..betul, tak tipu..saya enjoy berada dalam komuniti optometri ini...lecturer ramai datang.. and event ni pon menguatkan lg ikatan persahabatan yg dibina selama 3 tahun ni.. to diana, ayu and husna, walau apa pun yg berlaku, i want all of you to know that you are the greatest friend i ever had, the biggest support in my life ( sangat supportive mereka ni), and they always there to cheer me, to comfort me, to tell me what is wrong and what is right, and selalu buat lawak sengal2 ubi untuk hilangkan tension bersama.. and i think even though sumtimes kami bercanggah pendapat, kami akan bawak2 bertenang, berbincang and finally come into conclusion.. thank you for that, guys! eh girls!

best ar performance kali ni..seriously! banyak sangat talent terkeluar mlm ni.. and they make people enjoyed their performance.. my favourite performance of the night haruslaa diberikan kepada pelaja2 3rd year...yeay! everything was put in into one performance..ada nyanyi, ada sketsa, ada menari, ada jokes and laughter.. big round of applause to the team..to the director, to the actor and actress, the singer ( tibe2 pandai nyanyi cina time tu).. performance yg lain2 pon best juge..1st year sing very hebat ..feiruz and leng, power sangat suara kamu..best!

malam tu, semua kepurplelan gitu.. sweet je.. cantik, menarik tertarik kau memang da bomb! hehe, saya tak dpt nk merasa betul2 makanan hotel tu sebab saya asyik ke sana sini utk make sure flow majlis ok. jadi, saya main telan je food tu, seminit je untuk kunyah, haha, hebat betul kerongkong kamu, fadhilah!

dah malas nk membebel, tgk laa gmbr2 ni ye..


with Dr Rokiah, and her cute daughter..



with kak ina, the flower and sofea comel~





mereka kesayangan saya.. thanx gurls! panas~


pengarah dinner..sporting dan takde mata bila senyum..haha


with feiruz..nyanyiannya enak sekali! bagus



3 comments:

husnatajri said...

saya syg kamu juge! ouh, panas~!haha :D

idayuzulkifle said...

jeles gambar ko ngan jie wei~hek3..
congratz dila berjaya menjayakan the best dinner ever had~huhu
jgn lupa buat post mortem eyh~hehehe
keje ak pulak yang banyak nih~hehe

Humayra' said...

btul2.. dinner yg best.
he.. sori tak banyak tolong pun.
pape pun.. thanks to sume yg bertungkus lumus.

gambatte ne untuk exam yg bakal tiba (huhu.. nape perlu exam lepas dinner?)

may Allah bless